آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

آرتین کوچولوی مامانی و بابایی

5 ماهگی آرتین و شیرین کاریاش

1392/3/11 6:02
695 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لبخند

هیچوقت اینقدر طولانی نشد آپ کردنم. دوستای گلم ممنون از همتون که برای ما پیغام گذاشتین. تو این ٥ هفته که نتونستم بیام اول همسرم سرما خورد بعد خودم . که هنوزم صدام گرفته و طولانی شده. یکی دیگه از دلایل دیر آپ کردنم هم اینکه مامان بابای خودم اساس کشی داشتن و اومدن خیلی نزدیک به ما. دو هفتشو به خاطر همین نیومدم.هورا البته از وقتی اومدن دیگه من کمتر خونه هستم.خاله مونیکا هم مشغول امتحانای آخر ساله. الانم ساعت ٥و٣٠ صبحه روز شنبه ١١ خرداده.هنوز چند ساعتی از تمام شدن ٥ ماهگی آرتین جونم نگذشته. خیلی ناز شده.قلب هر روز جذابیتش برامون بیشترمیشه. خیلی مادر بودن حس خوبیه. از شیر دادن گرفته تا حمام کردنوگردش بردنو ...ماچ

شده همه زندگیمون. آرتینم خیلی دوست داریم. ٥ شهریور عروسی عموی آرتینه. من هیچ کاری نکردم از بس این فسقلی منو مشغول خودش کرده. همه کارا مونده برای دقیقه ٩٠. نیشخند

 

چقدر خوشحالم که خدا هدیه ای به این زیبایی داده بهمون. برای خوشبختیش هر کاری میکنیم.

روزمادر و روز پدر هم اومدن و رفتن. بابایی برای من یه گوشی htc خرید و من هم یه ادوکلن خریدم. تولد آتنا (دخترعمه آرتین)هم دیروز بود که هفته پیش گرفتن و آرتینم اولش کلی بد خلقی کرد و لی بعدش کلی خندیدو همه رو مجذوب خودش کرد. خنده

شیرین کاریهای آرتین بلا تو ماه 5دلقک

- این روزا آرتینم خیلی لثه هاش میخواره. مخصوصا از ظهر به بعد. گاهی جیغ میزنه. گریه

-هر چی گیرش میاد میکنه تو دهنش .خوشمزه

-روزی دو بار دیفن هیدرامین میزنم به لثه هاش تا کمی از خارششو کم کنه ولی خوب نشده. از سه ماهگی این خارش دندون شروع شد ولی معلوم نیست کی در بیاد. کلافه

-موهاشم که داره همش میریزه و موهای جدیدم داره درمیاره. دیدن روی ماهش و چشمای خوشگلش سیرمون نمیکنه.(دیگه باید بریم تو فکر کاشت مو)نیشخند

-خیلی هم ورجه وورجه میکنه. همش میخواد از همه چی سر در بیاره. چشمک

-وقتی غلت میزنه کمی میره جلو.هورا

-تو روروئک هم میشینه و همش فرمونشو میخوره.تعجب

-تازگیها هم پستونکی شده پسرم اونم به خاطر خارش لثه هاش.ماچ

-موقع شیر خوردن یا چشماشو میماله یا موهای پشت سرشو میکنه دیگه اینم یکی ازکارای جدیدشه.آرتینم کلافس به خاطر دندون در آوردنآخ

قلبآرتینم خیلی دوست داریییییییییییییییییییییییمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هانیه
20 خرداد 92 10:17
سلام ماشالللللللللله به نینی نازتون اگر مایل باشین به دوستای دخترم اضافتون کنم


خوشحال میشم.
مرمر
29 خرداد 92 11:44
عزیزم منم دوست دارم اصلا هرچی ارتین توی دنیاستو دوست دارم بووووووووووووس


مرسی مر مر جون. منم همه نی نی هارو دوست دارم اگه اسمشونم آرتین باشه که دیگه دوست داشتنی تر.