آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

آرتین کوچولوی مامانی و بابایی

آخرین روز سال اول و عکس های آتلیه 8 ماهگی

1392/10/9 18:46
964 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم!

 

امروز 365 روزه که آرتین قدم های کوچولوشو گذاشته روی زمین. خدایا شکرت به خاطر این نعمت بزرگ.چقدر خوبه که هستی . هر روز خدارو شکر میکنم که تورو به ما داد. امروز آخرین روز سال اول زندگیته عزیزم.پارسال این موقع ها آخرین روز دو نفره من و بابایی بود خیلی خوشحال بودیم که بعد از نه ماه که تو دلم بودی میای و میبینمت. همش یاد پارسال میوفتیم. چه روزهای خوبی. یکساله که ما انگار تو بهشتیم با وجودت قشنگم. هر چی بگم از این لذت بودنت کمه. امسال تولدت رو یک هفته دیرتر میگیریم چون تو ماه صفر و شهادته. قراره 18 دی یه تولد کوچولو و خوشگل بگیریم. آتلیه هم بردمت و ازت عکس یکسالگی انداختیم. یکسری هم عکسای 8 ماهگیته که الان میزارم و عکسای تولدتو تو پست های بعد که تو سال دوم زندگیته عزیزم.

یه عکس خوشگل با کلاه و شالی که مامانی من برات بافته قبل دنیا اومدن

 

یه پسر خوشگل و خوش خنده

پسر زمستونی من قربونت بشم

 

 

آرتین  ورزشکار میخواد بشه مثل داییش

اینم آقا آرتین در حال خشک شدن با اولین لباساش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ادی
10 دی 92 18:08
تولدت مبارک ارتین جون. ایشالله زیر سایه پدر و مادرت 120 سال عمر کنی. عزیزم از اون بند رخت هم بیا پاییننننننننننننننننن می افتی وروجککککککککککک
مامان بابای آرتین
پاسخ
ممنون خاله جونم.
پگاه مامان آرتین
16 دی 92 9:19
خیلی قشنگ بود ماشالا مامان ایشالا عکسای دامادیش.ببوسش
مامان ایمان
18 دی 92 17:58
وای چه عکسهای قشنگیی عزیزم بخورمت خیلی ناز شده مامانی ببوسش ارتین جونو از طرف منو ایمان
مرمر
24 دی 92 1:46
عزززززززززززززززززیزم تولدت مبارکایشالله 120ساله شی