آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

آرتین کوچولوی مامانی و بابایی

اردیبهشت 93 (18و17 ماهگی)

1393/4/30 0:27
808 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرتین جونم.

من تنبل نشدما که دیر وبلاگتو آپ میکنم. از بس شیرین هستی و یک کمی هم شیطون ماشائالله من ترجیح میدم تا میتونم وقتمو نو با هم بگذرونیم خیلی هم خوش میگذره. خیلی شیرین حرف میزنی. عاشق پارک هستی و همش میگی بریم باپ. دیگه اینکه هر کی میره حمام میری پشت در و در میزنی و همزمان میگی درررر و حموووو .

چند باریه میخواستم روروئکتو که زیاد ازش استفاده نشد جمع کنم اومدیو یه کارایی کردی که این کارو نکردم.مثلا یکیش همین عکس که وقتی جمع کردیمش تا بابایی بزاره تو کمد اودمی بزور رفتی توش و آهنگ میزدیو برای من قیافه هم گرفتی عزیزم. قربونت برم که اینقده شیرینی.

اینم هندونه های آرتین که عاشقشونه. آرتین هر میوه جدیدی میاد رو دوست داره. مثلاپرقال و کیوی تو زمستون که کیوی رو نمیدادیم چون حساسیت زا بود.  گوجه سبز و گیلاس و انگور و هندوانه که خیلی دوست داره.

بعد از خوردن ماکارونی که یکی از غذا های مورد علاقشه و ماست که اینجا خودش خورده و همه جاشم مالیده

اینم وقتی تو روروئک داشت کیف میکرد ازش گرفتم

وقتی پدر و پسر دارن با هم تلویزیون میبینن و مامانی ازشون عکس میندازه

اینم مامانی وآرتین آماده برای رفتن به ددر با بابایی

یه روز بابایی اومدو یه تفنگ حباب ساز برای نی نی خرید کلی هم ذوق زده شد آرتین.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)