آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

آرتین کوچولوی مامانی و بابایی

19 ماهگی ارتین شیرین زبونم

1393/5/21 10:04
836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرتین جونم نفسم

این روزهای گرم تابستون چقدر تند اومدن و دارن میرن . امروز که 21 مرداد هست دیگه چند روزیه افتادیم تو سرازیری تابستون. بیشتر روزها رو خونه هستیم و عصرمیریم یا خونه مامانی آرتین یا پارک. ماه رمضان که خیلی شبها میرفتیم پارک تا 2 شب کلی هم خوابمون به هم خورد الان چند وقتیه خواب آرتین خان تنظیم شد و زودتر میخوابونیمش. این وروجک بازم کلمات جدید یاد گرفته. البته دیگه خودش کلمات رو تکرار میکنه. مثلا من میگم پارک  میگه باپ یا باف. خیلی بانمک شده. همش دنبال سر در آوردن از همه جاست. کلمه در رو هم خیلی استفاده میکنه. مثلا از بیرون میایم لباسامونو میگه در یعنی در بیارین. کاربرد دیگش برای در خونه باز کردن در ظرف یا کابینت. کلا شده یه پا فامیل دور که با این در اگر در بند در در مانند در مانند.

عاشق کلاه قرمزی شده. تا بیدار میشه میره کنترل رو میاره و به ما میفهمونه میخواد کلاه قرمزی رو ببینه. ما هم یه مدت همش براش میزاشتیم ولی تصمیم گرفتیم برنامه داشته باشه و تنوع ایجاد کنیم یه ساعتایی براش میزاریم. و چرا و چیه. کلیله و دمنه و خاله ستاره رو هم دیگه علاقه مند شده. من تو این مدت یکسال و نیم تجربه نی نی داری متوجه شدم بچه ها خیلی تکرار رو دوست دارن  وقتی یه چیزی هی تکرار بشه براشون جالبه و موزیکال باشه هم بیشتر علاقه نشون میدن. دست آقای طهماسب درد نکنه که کلاه قرمزی رو درست کرد و خیلی هم آموزندس البته برای بچه های بزرگتر که بیشتر مفهوم  رو میگیرن.

آرتین اسمهارو برای خودش مخفف میکنه. مثلا به دختر عمش آتنا میگه آت خیلی هم دوسش داره تقریبا روزی نیست که اسم خاله و آتنا رو نیاره. عمو و عمه و دایی رو هم میگه و میشناسه مامان بزرگا و بابا بزرگاشم میگه مامان و بابا. مامان مامان رو که میبینه یاد پارک میوفته. و بابای مامان رو یاد بستنی چون هرروز براش میخره.

چند تا از عکسای این ماه رو میزارم

این عکس چون از پایین گرفته شده بزرگتر از سنش نشون میده عسلمو

آرتین و باراد (پسر دوست مامانی )

اینم دو تا  عکس که خودمون انداختیم وقتی میخواستیم بریم بیرون تجربه نشون داده که عکسایی که با سه پایه میگیریم بهتر وایمیسته و به دوربین نگاه میکنه

آرتین بعد از حمام با موهای سشوار کشیده توسط باباییش

آرتین وقتی میره یه جا مهمونی اگه بار اول باشه کل خونه رو میگرده با همه جا آشنا میشه و جاهای خوبشو انتخاب میکنه.اگرم قبلا رفته باشه که جاهای خوبشو کشف کرده و مستقیم میره سراغ همونجاها. اینم اولین کشف آرتین خونه باراد کوچولو

اینم خاله مونیکا که آرتین میگه خخخه خیلی هم دوسش داره

پسندها (1)

نظرات (0)