آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آرتین کوچولوی مامانی و بابایی

هفته 29 و سیسمونی پسرمون

1392/1/25 15:59
1,206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرمقلب

امروز 29 مهر هست و من بعد یکماه اومدم برات از این یکماه بگم. همش مشغول خرید بودیم با مامانی و مونیکا جون. اتاقتم بابایی تمیز کرد و سرویس خوابتم اومد و ما کلی ذوق کردیم. همرو بابایی برات چید. منم چیزایی که خریدیمو مرتب کردم. بابایی کلی کار کرد کالسکه و روروئکو... رو وصل کرد اتاقت خیلی خوشگل شده. هنوز پرده و فرش و لوستر مونده برات بخریم. دارم میگردم تا بهترینشو بخریم برات. تا دو هفته دیگه کارام تموم میشه و یه مهمونی کوچولو هم میگیریم. الانم که حسابی تو دل مامانی خوش میگذرونی دیگه ساعت خوابت تنظیم شده.خواب با هم تقریبا میخوابیم با هم بیداریم عزیزم. بعدا عکس از اتاقت میزارم. مامانی هنوز اسم قطعی برات انتخاب نکردیم. هر روز تغییرش دادیم. لیست اسما فعلا ایناس

آرتین یا آدرینچشمک

آروین یا آرمیننیشخند

رادوین یا رادیناز خود راضی

مارتیا و آرادبغل

عمه مریم و خاله مونیکا از اسم آرمین بیشتر خوششون میاد حالا ببینیم ازین لیست انتخاب میکنیم یا اسم دیگه ای. من هر روز با یه اسمی ازین لیست باهات صحبت میکنم .ماچ

این روزا باید حدود 1100 گرم وزنت باشه عزیزم و 38 سانتم قدت. چند روز دیگه میرم دکتر امیدوارم یه سونو بفرسته تا دوباره ببینمت. آزمایش قندم مامانی داد و خداروشکر خیلی خوب بود.هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)