آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آرتین کوچولوی مامانی و بابایی

بدون عنوان

1392/2/3 20:26
254 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه به قداست چشم های تو ایمان دارم

                                 

 

                                      چه کسی چشمهای تورا رنگ کرده است

 

 

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟

 

                                                                                                                             فرشته ای در قالب یک انسان فقط ساده میتوانم بگویم       

 

تولدت مبارک!             گل سپید من تولدت مبارک!

 

 

24 فروردین تولد مامانی و باباییم بود هر دو تو یه روز به دنیا اومدن. هر سال بدون من این روزو جشن میگرفتن همیشه این روزو میرفتن تئاتر و خیلی بهشون خوش میگذشت حالا که من اومدم با من نتونستن برن تئاتر. مامانی برای بابایی هر سال گل و کیک میفرسته سر کارش. امسالم  ما خونه مامان بابایی دعوت بودیم منو گذاشت اونجا و رفت برای بابایی کیک خرید و برد محل کارش وشب هم خودمون با مامانی و بابایی بابا هادی جشن گرفتیم ولی چون عمو حمیدو عمه هام رفته بودن آبگرم دیگه کیکو نخوردیم و اومدیم خونه و با هزار سختی مامانی و بابایی عکس انداختیم و من تو همه عکسا گریه میکردم و بابایی با دوزو کلک لحظه هارو شکار میکرد.

هورابابایی تولدت مبارکهورا

 

هورا

 

 

هوراهادی جونم تولدت مبارک ایشالا 100 ساله شی.هورا

 

 اینم چند تا عکس از تولد مامان و بابا که با کلی تلاش گرفته شد.

     


 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)