آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آرتین کوچولوی مامانی و بابایی

روزی که سونو وآز غربال رو به دکتر نشون دادیم

1391/4/19 13:33
1,890 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندسلام به نی نی گولوی گلمماچ

مامانی دیروز ١٨ تیر رفت پیش دکتر تا دکتر سونو وآز غربالگری رو ببینه. گفت خدارو شکر تو سالم سالمی. ولی یه مشکل کوچولو هست برای مامانی که باید بره اتاق عمل تا سرکلاژ کنه. ولی من خودم میدونستم سونوگرافی که رفتیم اشتباهی عدد کانال سرویکسو داده. چون قبلش ٣٨ بود و تو اون سونو ٢٨ بود. و دکتر منو فرستاد سونو مجدد که خداروشکر تو این یکی همون عدد ٣٨ بود و کاملا طبیعی. امروز ٣ بار صدای قلب کوچولوتو شنیدمقلب. باورم نمشه که قلب کوچولوی تو به این تندی میزنه. تا صدای قلبتو میشنیدم دلم میخواست تو بغلم بودی.بغل از سونو گرافی رفتیم خونه مامانی من  و ٢ ساعتی اونجا بودیم و برگشتیم خونه. مامانی من و خاله مونیکا هم رفتن پارک طبق معمول همیشه.خداروشکر همه چی به خوبی گذشت. باید به دکتر زنگ بزنم و بگم مشکلی نیست. چون میخواست بیمارستان و اتاق عملو هماهنگ کنه. از دکتر پرسیدم کی میشه برم برای جنسیت گفت هفته ١٨ یعنی ٤ هفته دیگه. دوست دارم بدونم دخمل نازی یا پسمل گل.فرشتهچشمک که من و مامانی من و مونیکا جون و بابایی بتونیم برات خرید کنیم.راستی وقتی دایی رضا فهمید تو اومدی برای من هر ماه مجله شهرزادو میاره تا بخونم. توش پر از عکسای نی نی های ناز هست مثل خودتهورا.دوباره ٤ هفته دیگه میرم دکتر تا برای جنسیت سونو بده و چکاب ماهیانه.اسم دکترمونم دکتر ویکتوریا شیخی هست که خیلی مهربونه. من از بین ٨ تا دکتر این خانم دکتر رو انتخاب کردم. مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
19 تیر 91 13:45
سلام دکتر جنسیت رو بهت دیر گفته دیکه همه میدونن جنسیت بچه تو هفته 14 مشخص میشه
مامان جون نی نی
19 تیر 91 13:47
سلام عزیزم خدا رو شکر که که نی نی سالمه . منم هنوز نفهمیدم نی نی جنسیتش چیه من هفته 18 هستم ولی وقت رفتن به سنو رو ندارم البته خیلی دوست دارم بدونم نی نی من چیه به ما هم یه سری بزن منتظر حضور گرمت هستیم
❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 10:43
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟