آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آرتین کوچولوی مامانی و بابایی

دختر یا پسر

1391/5/18 11:10
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی گولوی قشنگم

دیگه فهمیدیم توی دل مامانی دختره یا پسر. چند دفعه پیش که رفتم سونوگرافی بند نافت نمیزاشت دکتر ببینه دختری یا پسر. خانم دکتر هم گفت هفته 18 معلوم میشه. با بابایی صبح روز 17 مرداد رفتیم سونو گرافی نیاوران خیلی شلوغ بود بابایی هم خیلی کار داشت ولی با صبوری نشستیم از ساعت یکربع به 10 تا 12و نیم نوبتم شد. عصبانیرفتیم تو یه مانیتور روبروی من بود و آقای دکتر دونه دونه همه انداماتو بررسی کرد و به ما نشون میداد. دست و پاو قلب و معده و مغز و همه چیزت و بررسی کرد و گفت خداروشکر سالم سالمی.خنده ما هم خوشحال شدیم بابایی اولین بار بود صدای قلبتو میشنید. قلبولی بعد هر کاری کرد نتونست ببینه دختری یا پسر. تعجبچون کف پاتو گذاشته بودی که معلوم نمیشد گفت برو یه چیز شیرین بخور دوباره بیا منم رفتم 20 دقیقه بعد دوباره اومدم ولی این دفعه بند ناف نمیزاشت ببینیم ما مامان بابای دختر ناز شدیم یا پسر گلسوال.

رفتم بیرون بابایی رو فرستادم بره به کاراش برسه و نیم ساعت بعد دوباره رفتم و دکتر تا سونو رو گذاشت گفت خدا به شما یه پسر گل هدیه داده. هورامنم تا اومدم بیرون به همه خبرشو دادم.به من زنگ بزن خاله مونیکا خواب دیده بود که یه پسر گلی. حالا دیگه میتونیم بریم برات با خیال راحت خرید کنیم.لباسای خوشگل اسباب بازی و اتاقتم خیلی خوشگل برات درست کنیم.چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناهیدمامان فاطمه گلی
18 مرداد 91 14:52
سلام مبارکه
خوشحالم که پسر گلت سالمه امیدوارم هم گل پسرت وهم خودت همیشه سلامت باشید وسالم به دنیا بیاد


مرسی عزیزم.