آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آرتین کوچولوی مامانی و بابایی

تولد بیست هفتگی پسر کوچولوی ما توی دل مامانی

1391/5/25 14:35
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی شیطونمهورا

میدونی چرا گفتم شیطون؟ از بس تو دل مامانی داره ورجه وورجه میکنی. چشمکگاهی اوقات شبا که بیدار میشم میبینم تو هنوز بیداری داری تکون میخوری. ووروجک مامان و باباوقت خواب که همش در حال تکون خوردنی تا من خوابم میبره. خوابهر وقت کم تکون میخوری من همش منتظرم تا تکون بخوری.متفکر خداروشکر میکنم که خدا به ما یه نی نی شیطون و بلا داده.

امروز وارد هفته ٢٠ شدی عزیزم. دیگه ٤ ماه و نیمت تموم شد تولد ٢٠ هفتگیت مبارک عزیزم.من که خیلی خوشحالم نصف راه رو با هم رفتیم. ازین به بعد هم حسابی غذا بخور تا وقتی اومدی پیش ما تپلو شده باشی.خوشمزه

برات داریم کلی چیزای خوشگل میخریم تا وقتی اومدی پیشمون ازشون استفاده کنی. منکه همش دارم به این فکر میکنم چه شکلی هستی . سوالخدا این هدیه کوچولوی مارو چه شکلی افریده. شبیه بابایی یا مامانی یا هر دو؟فرشتهلبخندخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)