آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آرتین کوچولوی مامانی و بابایی

ترسیدن مامانی تو هفته 21

1391/6/4 12:57
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پرنس کوچولوی خونه ما. فرشته

خوبی کوچولوی مامانی و بابایی؟ میدونی الان تو هفته 21 هستی . تو هفته گذشته من و بابایی داشتیم فیلم تماشا میکردیم که یه دفعه سر و صدای یه عروسی که همراه با آتیش بازی بود بلند شد من و بابایی خیلی ترسیدیم . تعجباومدیم تو بالکن ولی من دلم درد گرفت و کلی ترسیدم ازین سرو صدا فکر کردیم جایی آتیش گرفته. شب بدی بود شما هم تا فردا ظهرش دیگه تکون نخوردی . ترسیدی عزیزم؟ رفتم دکتربعد هم سونوگرافی که دکتر گفت مشکلی نیست خداروشکر. ولی تو این چند روز هم خیلی پایین بودی. هر چی استراحت کردم نیومدی بالاتر دکتر گفت بهتره گن بارداری ببندم تا شما اذیت نشی. انگار تو هم مثل ما عجله داری ها. بغلمیخوای زودی بیای پیش ما؟ ولی باید چند ماه دیگه صبر کنیم تا تپل مپل بشی بعد بیای عزیزم.تشویق از وقتی تکونات شروع شده تا غذا میخورم همش حرکت میکنی فکر کنم پسر کوچولوی ما خیلی شکمو باشه همش میخواد هر چی خوراکی میبینه بخوره.خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ادی
5 شهریور 91 23:06
وای عزیزم. مواظب خودت باش خیلی. چقدر بعضیا بی ملاحظن. بوس برای نی نی